måndag 16 maj 2011

Hur ska detta gå till?

För att lyckas gå ner i vikt så kommer jag att använda mig av Viktväktarnas rekommendationer. Dock har jag inte råd just nu att gå med så att jag kan räkna exakta points. Tills jag har råd kommer jag helt enkelt äta mindre genom att dricka mycket vatten när jag äter och även göra lite nyttigare val när jag inhandlar maten.

Läs vidare för att få reda på exakt hur jag gjorde som funkade utmärkt för mig.

Nu när jag åt tidigare ikväll så drack jag 3-5 klunkar vatten efter var femte gaffel med mat som for in i munnen på mig. Detta har gjort att jag är vrålmätt men ändå har ätit mycket mindre än vad jag brukar. Denna känslan är riktigt skön. Jag är väldigt mätt, men inte ätit mycket. Dessutom har jag fått i mig en massa vatten, vilket man ska se till att få i sig mycket utan när man bantar.

Så alla ni som försöker hålla igen på maten, drick mer när ni äter! Det hjälper.

1 kommentar: